Selasa, 26 Mei 2009

posting a 99 useless questions


from Stella Lowis & days page ;-0

1. Real Name : Deandra Saraswati
2.Nickname(s) : Dea, chuck, musuh, jambo, jandi, lacyur, baby
3.Age : 17
4.Height : 170-an
5.Weight : 50kg
6.Spec or contact lens : Glasess
7.Horoscope :Aquarius
8.Male or Female :Female
9.Tv or Games : GAMES
10.Primary School : Pembangunan Jaya
11.Secondary School :Bakti Mulya 400
12.Poly or Jc : -
13.University : maybe UI AMIEN
14.Hair colour : Black and brown
15.Long or short hair : short
16.Loud or Quiet : EXTREMLY LOUD
17.Sweats or Jeans : Jeans
18.Phone or camera : Phone
19.Health Freak :geeeeeeez.....
20.Drunk or smoke : Drink what? better smoke then
21.Have a crush on someone ? maybe ~
22.Eat or drink ? : Eat
23.Piercing(s) : Ear, one
24.Tattoos : past..
25.Social or anti-social : Social maybe
26.First Relationship : Adit
27.First best friend : hmm i guess.. SEPTIAN?!
48.Wealthy or happiness : Happiness
49.Want to get married ? : OFCOURSE
50.Want kids ? : hu um :p
51.Careers in mind : MC or Vj
52.Fight before ? : hm
53.Most regret of : Egoistm
54.Talented in : Basketball and others sport
55.Weak in ? : BUDIANDUK
56.Romantic or spontaneous ? : Spontaneous
57.Lip or eyes ? : Both(?)
58.Nice stomach or nice arms ? : Arms
59.Shorter or Taller ? :Taller
60.Protective or Caring : Caring
61.Hook-up or Relationships : Reliationship right now
62.Troublemaker or hesitant :Depends
63.Lost glasses or contacts : Glasses
64.Ran away from home : No
65.Held a gun/knife for self defense :Knife
66.Killed somebody : BIGNO
67.Broken someone's heart : hahahaha yes.. sorry
68.Been arrested : nope
69.Cried when someone died : Yes :"(
70.Missed someone a lot a lot : 2 pepole
71.Believe in Yourself : Always
72.Believe in Miracles : Yes..
73.Love at first sight : idk
74.Heaven or Hell : HEAVEN
75.Santa Claus :heyho
76.Cartoon or anime : L@mb
77.Tooth Fairy : bullshit
78.Kiss in th first date : BAH
79.Afraid of death : ofcourse
80.Handsome or cute : Cute
81.Pretty or cute : Pretty
82.Reality or dream : Reality
83.Is there a person you want to be with now ? : Yap
84.Are you seriously happy with what you're in life now ? : Maybe
85.Do you believe in fate ? : hmmmm
86.Do you believe in everlasting love ? : Yup
87.Do you believe in god ? : Ofcourse :)
88.How often do you lie ? : hahahahaha idk
89.Do you respect elders ? : Depends
90.Are you a good kid ? : maybe
91.Do you like your family ? : Yes....
92.Do you like your friends ? : LOVE MY BARBIES ;D
93.Are you greedy ? : Yaw
94.What do you want now ? : Sleeeeeep
95.What will you wish for ? : ngga pisah kelas
96.A truth to first person ? : Mom
97.A truth to second person ? :Pucinna
98.A truth to third person ? : Barbies
99.Do you even trust yourself ? :Yes

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar